torsdag 5. januar 2012

Gleder meg til TIFF

Hei, som dere sikkert har sett i tittelen så gleder jeg meg veldig til TIFF(Tromsø Internasjonale Film Festival). I den forbindelse har vi fordypet oss litt i programmet i dag på skolen, og jeg må bare fortelle en morsom historie angående det. Fordi jeg fant en film som forøvrig er den du kan se nedenfor. iallefall, som jeg sa så fant jeg en film. Jeg syntes den virket ekstremt god å tenkte denne må jeg se på festivalen, og jeg trodde at det var traileren jeg hadde sett. Da jeg begynte å lese litt på informasjonen så så jeg at den varte i 5 min, også la jeg merke til at filmen varte i ca 4,5min... Jeg ble skikkelig skuffet! Jeg som hadde gledet meg så sykt til å se den!

Dere må bare se denne "traileren" jeg elsket den iallefall!

Lik Facebook-siden min her!;)
Vi blogges ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar